2019. június 21., péntek

Évzáró

A héten már nem volt suli. Erre a hétre mindenkinek táborozás volt betervezve. Bálint Olival ment foci-úszótáborba, Kami a barátnőivel rockytáborba, Balázs pedig annak ellenére a kerámiatábort választotta, hogy senki ismerőse nem ment. De így is nagyon élvezte.
Tegnap délután évzáró is volt. Útban odafele: 
Balázs eddig a nézők között élvezte az évzárókat, most végigállhatta. A végén közölte, hogy ő többet nem jön évzáróra, mert ez bizony nagyon fárasztó. Én idén először nem hallgattam végig a 234 darab jutalomkönyv kiosztását, hanem közben hazamentem, majd biziosztásra vissza. 
Kami és Bálint év végére egyforma bizonyítványra hozta magát: nyelvtan és a közkedvelt környezet a gyenge pont. No meg Bálint szorgalma. Bálint ének-zenéből behúzott egy szaktanári dícséretet (ez hogy?), a többiek matekból (ezt értem :-) ).
Balázs kapta a legnagyobb jutalmat: ő hozhatta haza az osztály Micikéjét (a képen látható plüssmacskát), s egész nyáron vele lehet. Év közben már egy hétvégét töltött nálunk Micike, de mindig más gyerek kapta meg, aki valamivel éppen kiérdemelte. Nem is tudtam, hogy Balázs mivel érdemelte ki Micikét egész nyárra, ezért meg is kérdeztem (Face Messengeren :-) ) Juli nénit erről a dologról, aki csak annyit írt, hogy 'mert nagyon szeretjük'.
Most már tényleg VAKÁCIÓ!

Nincsenek megjegyzések: