2009. február 3., kedd

Fél éves

Babus ma hat hónapos. Hihetetlen. És pont olyan féléves lett belőle, mint amin pár hónapja nevettünk: nagy baba, de még mindig kis béndzsa.
  • Forogni nem forog. Se jobbra, se balra, se hátról, se hasról. Riszálás van.
  • Még mindig éhenhalna nélkülem. Pedig azt hittem ilyenkorra már burgert eszik. :-) De legalábbis főzeléket meg gyümölcspépet. Igazából a betegsége miatt a hozzátáplálási kísérleteim egyik napról a másikra teljesen megszakadtak. Így a január 1-jével indított akciómat (levek, aztán pépek) újratervezhetem és újrakezdhetem majd. (Erről jut eszembe, hogy el is felejtettem arról megemlékezni, hogy múlt héten volt az első alkalom, amikor nem voltam itthon egy etetésnél, így az teljes egészében nagymamával zajlott . Hozzá kell azt is tenni, hogy ez csakis úgy valósulhatott meg, hogy babus hosszú ideje már csak 4x eszik egy nap és elfogadja a cumisüveget is.)
Azért dolgoztunk és haladtunk is ám az első félévben. A következő eredményekkel:
  • Ügyesen fog, felveszi a körülötte lévő tárgyakat, eldobja, ha megunta.
  • Mintha felfedezte volna a lábát is. Pl. a labda tartását háton fekve térdemeléssel támogatta a minap, nehogy az elguruljon.
  • Nagyon erős. Szerintem. Bár arrébb nem mozdul, de egy helyben ki/elrúgja, megemeli, tépi stb. amit ér.
  • Mindent (és ha éhes akkor mindenkit) megkóstol.
  • Van 2 foga, talán látszik. Igaz még csak 1-1 mm látszik ki, de ez már egy fájdalmas ujj-harapásra épp elég.
  • Kommunikál. Hangosan "magyaráz" és kacag. Ez a legcukibb.
  • Pici sörényt növesztett. Nem lesz szőke. És kék szemű sem. Apa sem olyan típus.
Boldog (fél)születésnapot!

1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon boldog (fél)szülinapot Bálint baba! Hamarosan szaladhat utánad anyu-apu, úgy fogsz kúszni, mászni összevissza!

Puszi:
Kriszti, Csanád, Endre

Ui: Csanád is pont ott karmolta ki a kis orrát