2011. november 16., szerda

Bő egy hónap

Bő egy hónap és karácsony. Azaz lassan helyet kér magának idekint Balázs is. Most már azt hiszem rajta ragad ez a név, mert Bálint is így szólítja. Csak egy második nevet kell találnunk. Ha már a többieknek két név jutott, ő se maradjon le.

Bálinttal még lelkesen eljártam minden kötelező és nem kötelező vizsgálatra. Kamillánál is begyűjtöttem a kiskönyvbe a pecséteket. De mostanra már meguntam a banánt. Egy szívbeteg kevesebbet jár EKG-ra, mint én az elmúlt években. Úgyhogy a háziorvosi, védőnői, EKG-s stb. látogatásokat most javarészt hanyagoltam.

KisBalázs eléggé megnőtt az utóbbi hetekben, s így én is (72 kg). A 34. héten ekkora ő.

Egyébként mióta egy nálam egy héttel korábbra kiírt kolléganőm már 3 hete megszült, azóta az a parám, hogy Balázs is sietősebbre fogja majd. Úgyhogy a napokban kipipáltam a babakelengye lista minden elemét. Egész gyorsan ment, tekintve hogy ezúttal csak két tétel volt rajta: 1-es pelus és hintőpor a köldökcsonkápoláshoz. A hétvégén előhalásztam a kisruhákat is. Hihetetlen, hogy ezekbe belefér egy kisember. Újra meg kell szokni az 56-os méreteket...

Nincsenek megjegyzések: