2018. február 21., szerda

Balázs zsúrja

Bálint szülinapi zsúrja 4 hónappal a jeles nap után volt, ehhez képest Balázsnál a 1,5 hónap csúszás jelentéktelen. Először azt gondoltam, hogy inkább külső helyszínen rendezzük majd a zsúrt a baba miatt. A játszóházakkal azonban továbbra se vagyok kibékülve, s más ötletem nem támadt. Ráadásul rájöttem, hogy itthon mégiscsak kényelmesebb (és jóval olcsóbb), hiszen nem kell elmenni sehova, nem kell mozgatni Benit sem. Így ismét hozzánk hívtuk a vendégeket. Bár a régi animátoros csapattal meg voltam elégedve, már nagyon unom a játékaikat, így kerestem másokat. Tematikus zsúr volt, Noé bárkája volt a téma.  
No.1 Állatos hűtőmágnes készítés
 No. 2. Mindenféle zenés játék
 No. 3. Állatos lufik hajtogatása
 No. 4. Torta
 No. 5 Ajándékosztás
No. 6. Pop-corn egyenletes eloszlatása minden négyzetméteren

Balázsnak meglepetés volt az extra program. Először nem igazán tetszett neki, hogy szervezett játék van, ő inkább több más kisfiúval együtt a kardozzunk és szaladgáljunk programra szavazott. Meg is kérdezte: kik ezek a lányok és miért vannak itt. Egy idő után azonban becsatlakozott, a lufihajtogatásra már mindenkit sikerült kicsalogatni a legók mellől is. Balázs összességében nagyon meg volt elégedve a helyzetével, csak egy dolgot hiányolt: háromszög alakú zászlófűzér nem volt. Pedig ő olyat is kért. Hiszen neki elég konkrét elképzelései vannak és nem felejti el, amit egyszer megbeszéltünk. A gondolat, hogy a zászlófűzér bent van a fiókban, csak elfelejtettem feltenni, megnyugtatta.

Nincsenek megjegyzések: