2018. február 19., hétfő

Beni 2 hónapos

Beni tegnap volt két hónapos: 5,6 kg és 61 cm. 6 cm-t nőtt egy hónap alatt. Vagy rosszul mértem. Mindenesetre ma, mikor megkapta az oltásokat, a dokihoz utána egy öt napos újszülött érkezett. Benedek óriásnak tűnt mellette. Az első szett ruháját már el is tettem (rá pár napra Balázs visszahozta őket a pincéből, s azóta az 56-os rugikba öltözteti a t-rex-ét). 
A csípőszűrésen mindent rendben találtak, de a háziorvos javaslatára 1 hónapos kora óta hordja a terpeszbetétes rugit. Továbbá, mint mindkét bátyjának, neki is van már Bebax cipője (bár csakúgy mint Balázsnál, én hívtam fel rá az ortopéd orvos figyelmét, hogy szerintem kellene). Így szegény Beni most úgy néz ki, mint egy súlyos ortopédiai eset:

Új felfedezése a saját keze. Még szerintem nem tudja, hogy az az övé, de lelkesen nézegeti. Nagyokat nevet, gagyog és nagyon figyelget minden mást is. Kedvence a zenélő-forgó, amit kipihenten és jóllakottan akár egy fél óráig is elnézeget. 
Este 9 - negyed 10 felé elalszik, s 3-4 között ébred enni, majd fél 7-kor kel reggel. Ez így nagyon barátságos, én általában mégis nagyon álmos vagyok reggelente. :-) Még 6x eszik egy nap.
A fürdést szereti, de az öltöztetést nem. Öltözés előtti nyugalmi állapot:

Nincsenek megjegyzések: