2018. április 21., szombat

Meglepetés sztár zsúr

Kamilla álma az volt, hogy meglepetés zsúrja legyen. Azaz előre ne tudjon róla. Innentől kezdve persze a meglepetésfaktor csak abban rejlik, hogy mikor is lesz a meglepetés. Hát ma délután volt. Szombati munkanap lévén délelőtt a gyerekek suliban voltak (pontosabban az osztályukkal kirándulni). Ebéd után hazajöttek, majd Tóni elvitte őket fagyizni. Eközben - előre kitervelten :-) - megérkeztek a lányok az osztályból. A szülőkre bíztam, hogy előre elmondják e nekik vagy sem, hogy Kaminak meglepi zsúrja lesz. A legtöbb kislány itt nálunk tudta meg, hogy buli lesz, így nekik is meglepi volt. Mindenki időben érkezett, úgyhogy még arra is volt idejük a lányoknak, hogy kitalálják és elpróbálják, miként üdvözlik Kamit. Hát így: 
Az emeleten a gyerekszobába bújva néma csendben várták az ünnepeltet, aki igazán meglepődött azon, hogy mi fogadta. (Bár az előszobába belépve azonnal felfedezte és felismerte Viki szandálját  - a többit sikerült jól eldugni -, de sikerült kimagyaráznom a dolgot.)
Egy óra szabad játszás után megérkeztek az animátoraink, akiktől 'Sztár zsúrcsomag'-ot kértem. Hoztak mindenféle csajos ruhát, parókát, tetoválást és körömlakkot.
Felöltözve, parókában a csapat:
Időközben Tóni elvitte Balázst és Bálintot Oliékhoz ottalvós bulira, én pedig bementem a házba megetetni Benedeket. Mire kiértem, addigra némi meglepetésemre előkerültek a sminkek is (nem arcfestés, igazi 'felnőttes'), s egyik-másik lányka nagyon komolyan kikente / kikenette magát. Valaki azonban nem kért belőle: "Én jól nézek ki smink nélkül is!". :-)
Van aki saját maga próbálkozott a szempillaspirállal, így a sminklemosó is hamar előkerült. Aztán jött a táncikálás, feladatok.
Kami kipingálva, a kölcsön buliruhában várja a tortát az asztalfőn:
Rekordhosszú tüzijáték után tortaevés és ajándékozás következett.

Nincsenek megjegyzések: