2019. november 2., szombat

Irány a török tengerpart

Már évek óta nyaggat Bálint, hogy ő repülőn szeretne ülni. A nyaggatáshoz csatlakozott Kamilla és Balázs is, így engedtünk a nyomásnak. Az őszi szünetben felültünk Bécsben egy TUI charter gépre, ami elvitt minket Belekbe, onnan pedig egy MagicLife hotelbe. Jó időben kiértünk a reptérre, még senki nem állt a check-in pultoknál...
Mégis majdnem lemaradtunk a gépről, mert mi checkoltunk be utoljára. Benedek ugyanis nem volt rajta az utaslistán. Ugyan saját ülőhelyet két éves kor alatt nem kap, az utaslistáról hiányzott és ez probléma volt. A hozavona 2 órán keresztül zajlott. Nagy öröm volt ott állni ennyi ideig a négy gyerekkel. Na de ezen szerencsére túllendültünk. Bálint iszonyú lelkes volt a repülőn, nézelődött, kérdezett, Kami egy kicsit aggódott a biztonsága miatt, Balázs pedig úgy utazott mintha csak a buszon ülne, s bújta a telefonját.
Éjjel érkeztünk, így csak másnap reggel csodálkoztunk rá a környezetre. A szállás szuper volt, s az idő is. A teraszunk előtt mindjárt egy medencecunami kezdődött.
Nekem már a tenger és medencék vize is hideg voltak, de ez a többieket egyáltalán nem zavarta. Bár az első alkalommal még felöltözve ment mindenki, hogy megnézze a tengert...