2008. október 14., kedd

Képek az új fényképezőből

Pár képet ide is kiteszek, amiket már a Canon géppel készítettem. Remélem tetszenek. A legtöbb fotót kitettem egyébként a Picassára, de közzétenni a világgal még nem mertem/nem akartam. Ha valaki jelzi, hogy kér hozzáférést és ad egy email címet, akkor küldök neki meghívót!


Hogy miért jó egy ilyen gép, az a kollázs utolsó képén jól látszik: el lehet vele kapni a pillanatot (ott Bálint éppen tüsszent). Használni sem olyan nehéz, Ági is tud vele engem fényképezni :-) (egyébként van automata mód a gépen, de ezt csak Ági használhatja, mert nekem Gulyás Csaba fényképészeti mentorom megtiltotta - ő adta kölcsön az Ági által szakszerűen "profi gépnek" hívott Nikon D70-est...).

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kérek a képekhez hozzáférést! A gyerekek nagyon rá vannak kattanva!
Bagoly

Kriszti írta...

Szia Tóni, kérek szépen hozzáférést a képekhez: palfi.krisztina@gmail.com
köszi,
Kriszti