2009. május 27., szerda

Börzetallózó

Baba első ruhácskáit szinte mind kölcsönbe vagy ajándékba kaptuk. Ezúttal is hálás köszönet mindenkinek.
Már jó pár hónapos volt Bálint, amikor elkezdtem igazán felkutatni a babaruhaboltokat. És hát nem nagyon találtam meg az igazit. Mármint babaruhaboltban. A Kenguru rugik többségét szerintem hordókra tervezték, nem gyerekre, ráadásul minden ruha tök egyforma. A Brendon és a plaza boltok pofátlanul drágák, az Elefániban olyan áruzsúfoltság van, hogy nincs kedvem kikeresni amiért mentem stb. A second hand shop-okat se szeretem, mert ott meg büdös van.
Így az én receptem a következő: body és rugi a Tesco-ból (szuper jó, tényleg) esetleg a C&A-ból. Aztán irány a 11. vagy 12. kerületi babaruhabörze. Van már egy-két bejáratott börzéző, akitől a gyöngyszemeket veszem.
Ez itt az aktuális kedvenc, egy Ralph Lauren napozó:

Bohócruha.

3 megjegyzés:

Kriszti írta...

Abszolút egyetértek! A Tesco és C&A nálunk is nyerő és újabban az Auchan! Nagyon jó rucikat kaptam most tök olcsón (1 póló 300 Ft, 7 db body 2000 Ft) és ami meglepett, van félméret nekik, így Csana most 71-esben nyomul!
A márkás (Marks&Spencer, Next stb.) ruhákat nálunk nagyi turkálja szorgalmasan :)

Ági írta...

Auchanban is van? Igaz oda soha nem járunk, de akkor egyszer útba ejtem majd!
A Next cuccok tényleg szuperek! Mi is szeretjük.

Viki írta...

Kár, hogy élőben nem tudtam megtekinteni ezt a napozót!
Ja, és Tesco rulez.