2010. november 7., vasárnap

Apa szabadságon

Tóni szabit kapott. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a gyerekek és én egy hétig Sopronban voltunk. Közösen lementünk, majd Tóni ment vissza Pestre, s kikísértük őt Bálinttal az esti vonathoz. Fel is szálltunk vele, s pont azon poénkodtunk, hogy le kellene szállni, még mielőtt Kamilla vacsoráját (azaz engem) is elvisz a vonat, amikor is szép lassan, de határozottan kigördült a szerelvény az állomásról. Intercity volt. Nem állt meg a következő faluban.

A részletekbe nem bonyolódva az lett a dolog vége, hogy leszálltam Bálinttal az első adandó alkalommal, ott felszálltunk egy ellenkező irányba tartó személyvonatra és még aznap hazaértünk. Kamcsika megvárt az elalvással.


Bálint pedig életében először ült mozgó vonaton (bár mivel vaksötét volt odakint, a mozgásból keveset érzékelt).

3 megjegyzés:

Edina írta...

Juj, de komoly! ;-) én is jártam már egyszer igy, és úgy megijedtem, hogy leugrottam a vonatról (nem gyerekkel voltam, még ifjabb koromban ;-), lényeg, hogy azért az egy durva művelet volt, térddel érkeztem a peronra, nadrágszakadás és enyhébb térd-és tenyérsérülés lett belőle...szóval jó, hogy ti nem ezt tettétek! :-)

Viki írta...

Huh! És hol tudtatok leszállni?

Ági írta...

Kapuváron szálltunk le. És ingyen utaztunk oda-vissza. :-)
Rendesek voltak a kalauzok.