2016. augusztus 24., szerda

Milyen egy apás nap? Drága :-) Dínó kiállítás és mozi

Vannak apás napok. Minap is ilyen volt. Augusztus végén, a munka világába történő visszatérés megkönnyítésére, a szerdát kivettem szabinak (akkor már kedd óta dolgoztam, tehát kellett a pihenés).

A program összetett lett, elmentünk a gyerekekkel a Milenárisba a Dínó kiállításra, aztán pedig a MoM-ba moziba, mert már Siófokon beterveztünk egy Kiskedvencek titkosa élete moziélményt, de ott olyan teltház volt, hogy nem jutottunk be a moziba (pedig Balázst ez hajtotta a biciklin Zamárdi - Siófok határáig). 


A programot tömegközlekedéssel teljesítettük, ami nem könnyítette meg a dolgom, de mondjuk 100 méter a buszmegálló, ami a Moszkvára visz, így nem lenne fair nagyot panaszkodni. A gyerekek hozták a formájukat, Balázs teljes izgalomban örvendett mindennek, Kamilla kétpercenként eltévedt, Bálint pedig kérdezett és spekulált. Én sajnos ismét nagyon elégedetlen voltam a kiállítással (láttuk itt már az űr kiállítást is, az sem volt jó). Bár most taktikusan a neten előre megvettem a jegyet, így nem kellett kiállni egy 30-as sort, simán be tudtunk sétálni, de maga a kiállítás, bár baromi drága, nem volt különösebben érdekes. 


Persze voltak nagy dínók, meg mamut, meg minden, de igazából nem volt nagy szám. A komoly attrakcióknál külön zsetont kellett venni (25 fős sor), majd a feljutásra is sorban kellett állni, amit nem vállaltam be a 3 gyerekkel. Volt 3, azaz 3db dínó amire fel lehetett ülni és fényképezkedni. Ez volt a mutatvány. Dínó csontból is csak egy volt kirakva, azt lehetett nézni, nem volt túl izgi, homokozó volt még, de oda inkább nem engedtem be őket, eléggé terheltnek tűnt! 

Lennének pedig ötleteim - dínó csúszda, olyan beállás, hogy menekülün a dínók elől és azt lehet lefotózni (ezt többen próbálták, de tök sötét volt, telefonnal esélytelen, meg hely sem volt hozzá), repülő cucc elsuhanhatna a fejek felett...

Szóval ez csalódást keltő és drága is volt. Ezt követően a Paulánerbe vígasztaltam magunkat egy jó ebéddel, majd a moziban egy közepes filmmel. De az legalább aranyos volt, gyerekeknek tetszett, popcorn pedig elfogyott.

Eléggé megterhelik ezek a napok a családi kasszát (nem beszélve arról Ági hova el nem jutott shoppingolni a szabadnapján), még szerencse, hogy kezdődik az iskola.  

A MoM-ból már Ági mentett meg minket. Kis csapatunk rendesen elkészült az erejével a nap végére, korai fekvés, nagy alvás következett.




Nincsenek megjegyzések: