2018. augusztus 13., hétfő

Festünk

Ez elmúlt hetekben minden szabad percemben festettem: éjjeliszekrényt, komódót, ágykeretet. A ház előző tulajdonosai rengeteg bútort hagytak itt. Ennek jelentős részétől megszabadultunk, másik részétől tervezünk megszabadulni, harmadik részét használatba vettük. A feladat: a sötétbarna felületek fehérré és szürkévé varázsolása. 
Pár hete a tihanyi piacon kinéztem egy festményt, gondoltam milyen jó lesz a képmegvilágító lámpa alá a nappaliba. Az ára egy 0-val volt több, mint amennyit erre szánni akartam. Úgyhogy vettem inkább egy festővászont és vízfestéket, s gondoltam a gyerekek festenek valamit, kirakjuk inkább azt. A nagyokat nem nagyon mozgatta meg az ötlet, de Balázs - aki már a bútorfestésben is segíteni akart - lelkesen nekilátott. 
A kép - Balázs által adott - címe: Kékszalag
A vizet és a vitorlások feliratait én, a hínárokat Kamilla festette. 

Nincsenek megjegyzések: