2008. november 17., hétfő

Esti műsor

Mostanában este rövid, de hangos műsor van. Eddig is volt, csak más volt rá az orvosság. Az evés utáni sírás azt jelentette, hogy éhes vagyok, kérek még. Pár napja azonban nem nagyon eszik cumisüvegből este (tejet sem, tápival már nem próbálkozunk egy ideje). A nagy sírás-rívásnak az vet véget, hogy "ledobjuk" a kiságyba, ahol aztán bealszik. Érdekes dolog ez, mert egyrészt délutánonként semmi baj nincs a cumisüveges ráadástejjel, másrészt így sokszor éhesen fekszik le - hiszen tudom mennyit szopizott.
Ezt még nem sikerült megfejteni, de ha napközben van visítás, akkor az általában vagy az "éhes vagyok még" vagy a "felpuffadtam, fáj a hasam". Ez utóbbin Tóni hatékonyan tud neki segíteni, pl. így a minap:

3 megjegyzés:

Letti írta...

Sziasztok!

Nem lehet, hogy már túl fáradt mire az esti evéshez jut? Nekünk egy hasonló problémára ez volt a magyarázat. Először azt gondoltam, hogy pl du 5 után már ne aludjon, mert akkor nem tudjuk letenni 8-kor. De később kiderült, hogy annyi idősen még simán kellett aludnia még egy rövidebbet, így energiája is lett az esti evéshez.
Letti

Ági írta...

Igen, mi is örülünk, ha a fürdés előtt bealszik még, általában egy fél óra szokott is sikerülni. De régebben előfordult, hogy annyira bealudt, hogy a fürdést is passzoltuk. :-)

Ági írta...

Ja azt nem írtam hogy az említett "esti műsor" csak pár napig tartott. Azóta helyreállt a rend. Talán ez annak köszönhető, hogy most szopi után nem várom meg míg elkezdene sírni, hanem mindjárt kap még cumisüvegből tejet. Eddig mindent megivott. Mindegy mennyi volt.