2009. augusztus 4., kedd

Nyaralunk

Menjünk Olaszországba, tavaly se voltunk tengernél! Hú hát 6 óra kocsiút elég sok, maradjunk itthon, béreljünk egy házat a Balatonnál! Á, inkább Olaszország, Grado! Mégiscsak jó lesz nekünk valami a balatoni wellness hotel. Na de az annyiba kerül, mint egy öt csillagos török all inclusive. Legyen akkor Belek. Na de a sok babakaja, meg egyéb kellék? Tuti túlsúlyosak leszünk a repülőn...

Hát ezzel töltöttük a júniust és júliust, míg végül megszületett a döntés, így most Balatonvilágoson égetjük magunkat. Jó döntés volt. Az, hogy a part mellett lakunk, saját strand és bár van, nagyban javít az életszínvonalunkon. Amíg Bálint délután fent alszik a szobában, addig mi a parti étteremben ebédelünk, este pedig szintén a parton lehet borozgatni. Aztán rendszerint előbb-utóbb megszólal a bébiőr és edzünk a 100 méteres gyorsfutás VB-re.

A gyerekes nyaralás egyébként is számos új helyzetet teremt. Én korábban szinte semelyik szállodának a reggelizőegységében nem fordultam meg, hiszen általában csak 10-ig van reggeli. Mire a strandra értünk nyugágy tuti nem volt. Esetleg a déli sziesztára visszavonulókét lehetett lenyúlni. Na most, hogy Bálint a nyaralásra való tekintettel koránkelés programot folytat, már reggeli előtt a parton vagyunk. 8-tól van reggeli. :-(

Az, hogy Bálint imádni fogja a Balatont, az eddigi vizes tapasztalatok alapján nem volt kérdés. Vettünk neki egy babaúszógumit. A baba beül, hátradől és lehet lábat áztatni. No a mi gyerekünk egy másodpercig se dől hátra, hanem ráhasal az úszógumira és kézzel-lábbal teper. Ha nem fogjuk az úszógumit, akkor halad is.

Az igazi nagy újdonság a homokozó. Eddig még nem vittem homokozóba, mert nem ült fel (csak megült kis ideig, ha úgy leraktam). Na de az a gond megoldódott és most homokozunk ezerrel. Kis lapát és vödör nem kell még, sőt az csak zavar. Az új anyag szerkezetének tanulmányozása teljesen leköti.

Ezzel a homokkal azért van gond. Egy idő után elkezdi szórni. Rövidesen belemegy a szemébe és a következő pillanatban a homokos kezével elkezdi dörzsölni azt. Vagy a másik a homokevés. Tegnap egy nagyobbacska kavics tűnt el a szájában nagy hirtelen homokozás közben. Kénytelen voltam az én szintén homokos kezemmel kihalászni azt. Bekerül a szervezetbe így is, úgy is.