2012. február 7., kedd

Szia Baba!

Kamcsi másik kedvence - ha már egyszer megszerezte magának Balázst és megvizsgálta a testrészeit -, hogy egész közel hajol hozzá és elkiáltja magát jó hangosan: "Szia Baba!"Szegény Balázs ilyenkor jól összerezzen. Hallásteszt kipipálva. *
Vigasztalásképp néha egy-egy puszit is kap.Viszont harapós eset Balázzsal eddig még nem történt (lekopogom). Mert egyébként minket harap a kisasszony. No nem Balázs születése óta, hanem már történelmileg így alakult. Néha nyitott szájjal közelítve meggondolja és visszafogja magát, majd a saját kezét gyömöszköli a szájába. Ugyanis azt szoktuk mondani neki, hogy ne mást, hanem a saját kezét harapja ha egyszer már muszáj valamit...

* Mikor Bálint pár hónapos volt, azon aggódtam, hogy vajon hall e a gyerek. Itthon akkor még állandóan síri csend uralkodott, senki nem futkosott "Tűz van! Én vagyok a tűzoltó bácsi" és hasonló felkiáltásokkal álló nap. Szóval eléggé ingerszegény volt a környezet, ezért nekem kellett ingereket kelteni. A papírzacskó kipukkantására azonban határozottan reagált anno Bálint baba, ezzel megnyugodtam.

Ui.: Kiegészítés február 8-án, azaz a fenti bejegyzést követő napon: A Balázsnemharapásra vonatkozó megállapítást vissza kell vonnom. Ma történt az incidens, szoptatás közben Kamcsi megkóstolta Balázs lábujjait. Volt nagy visítás egyik oldalon, nagy ijedelem a másik oldalon.

Nincsenek megjegyzések: