2012. november 6., kedd

Mazsola először beteg

Mazsola (alias Bazsimazsi) eddig pár enyhe náthával megúszta. Nincs is jobb választás az első betegségre, mint egy hosszú hétvége, amikor Apa síel. Balázsunk pont azon a három napon, amikor nem találkoztak, végig 39 fokos lázat produkált. Még sose láttam ilyen magas számot a hőmérőnkön. Amikor már 39,8-at mutatott a kijelző, inkább kihúztam. Túl vagyunk az első hűtőfürdőn is, ami nekem is az első volt, mert még egyik gyereknek sem volt ilyen tartósan ilyen magas láza. Balázs azonban vicces módon élvezte a hűtést és utána borzasztóan felélénkült. A soproni kórház ügyeletes gyerekorvosa piros mandulával magyarázta az eseményeket.

Pár hete Bálintnak is mandulagyulladása volt. Ő - mint általában - csak egy napig volt lázas, amit viszont - mint általában - még egy hét itthoni terápia követett. Az ilyen itthonlétek általános jellemzője a borzasztó nagy unatkozás (Kamcsi ugye bölcsiben). Amikor aztán egy hét után Bálint végre újra mehetett oviba, ezt mondta nekem aznap délután: - Kösz Anya, hogy jöhettem oviba. :-)

Nincsenek megjegyzések: