2014. december 27., szombat

Este hányós vírus

Új, a szakirodalomban eddig nem ismert vírus támadott meg minket még december elején. Az általam adott neve: este hányós vírus. Az úgy kezdődött, hogy egy szép szombat délutánon ültünk a gyerekekkel a kanapén, mesét olvastunk, amikor is Bálint hirtelen kitette az uzsonnára megevett almát az APG egyik kötetére. Aztán 10 perc múlva közölte, hogy éhes, enni akar. Némi vacsora után másnap sokat reggelizett, bőségesen ebédelt. Aztán a vacsorát megint viszont láttuk. Ez így ment harmadnap is. Negyednap aztán már egész nap fájt a hasa (ez új elemenként lépett be), s napközben is hányt sokszor. Ötödik naptól visszatértünk a korábbi menetrendre: napközben minden oké volt, majd a délután kezdődő hasfájás esti hányásba torkollott. A hasfájást a hason fekvés enyhítette, ami néha furcsa pózokban történő bealvást eredményezett.
A további napokban néha volt pár tünetmentes nap, aztán megint jött az esti műsor. Ez így ment két hétig. Én ilyent még nem láttam. De az a két gyerekorvos sem, akihez elvittem Bálintot. Az az egy dolog nyugtatott meg, hogy nekem is közben gyakran fájt a gyomrom, de enni tudtam, éhes voltam. Azaz mégiscsak valami furcsa kórokozó lehetett. Ezt erősíti, hogy mire két hét múlva Bálint jobban lett Kami kezdte a dolgot. Ő azonban két nap alatt túl lett az "esti víruson". Hát ezt is megtapasztaltuk. 

Nincsenek megjegyzések: