2009. június 17., szerda

Bálint elindult

Pont egy hete, hogy Bálint elkezdett kúszni!
Mozgását a szakirodalom alapján a hernyó kúszás kategóriába soroltuk, bár egyelőre féloldalas, bal lábával még a levegőbe támaszt (relatíve kis sikerrel), de lényeg, hogy halad.
Kezdetben kis hernyónk csak a közeli, egy két csapással elérhető dolgokra mozdult rá. Múlt hét óta annyit fejlődött, hogy most már egészen távoli tárgyakról is elhiszi, hogy oda tud kúszni értük, így el is indul és elég tempósan nyomul előre, sőt most már akadályokat is kikerül (előtte kidől oldalra, ellenőrzi, hogy tényleg ott van-e a cucc a lábam mögött és pozitív megerősítés után kikerüli a lábamat és érte megy).
Nekem nagyon tetszik! Mamája elvitte mozgás terapeutához... (de biztos neki is tetszik azért).

3 megjegyzés:

Kriszti írta...

Hurrá, gratula Bálintnak!! Nagyon cuki és egyedi is, legalábbis én még nem láttam ilyen mindkét karral egyszerre könyöklős verziót, csak olyan váltott könyöklős-kommandós kúszást :)

Dorka anyuka írta...

Dorka ugyanígy kezdte! Én kisfókának hívtam. Most meg két héttel később úgy teper, hogy csak na.

Viki írta...

Úgy látom, őt sem a plüss állatok, gyerekeknek készült csörgők motiválják.