2010. február 23., kedd

Ficergés

A 8. hónapot tapossuk. Kamilla meghallgatta kérésemet, miszerint nem kényelmes nekem, hogy keresztbe fekszik és a múlt hét elején rengeteget ficergett. Ma kiderült, hogy a ficergés nem volt hiába, valóban elfordult, de - valszeg nem pontosan fogalmaztam meg azt a kérést - tökéletes farfekvésbe vergődte át magát. A dudorról, ami időnként megjelenik a köldököm felett, s amiről azt hittem, hogy egy popsi, az egy 8 cm átmérőjű fejecske. A védőnő szerint márpedig a 32. hétig befordulnak a babák. A doki szerint nem minden baba olvassa a tankönyvet.

Bálint múltkor rámutatott a hasamra és közölte, hogy baba. De szerintem csak mellélőtt és abszolút nincs képben. Aja (=én) egyszerűen csak pocakot eresztett és kész.
Be tudom ám gombolni a kardigánomat:


Lassan kezdem feladni, hogy amiért hajolni kell, azt arrébb mozgassam. Márpedig ez azt jelenti, hogy Bálint által szétdobált játékok és egyéb használati tárgyak ott maradnak, ahova ő hajította. Esténként söpörni lehet a cuccot...
Már hetek óta mondogatja a masszőrlány, hogy elkezdtem vizesedni. Sajnos azt hiszem igaza van, bár koránt sem olyan rossz a helyzet mint Bálinttal. Az uccsó hónapokat papucsban teljesítettem. Igaz akkor 40 fok volt. Most még csak a gyűrűt és az órát tettem le, a cipőmet nem.

Nincsenek megjegyzések: