2010. március 28., vasárnap

Finisben

Papíron még pont három hetünk van hármasban. Úgyhogy az utóbbi napokban belehúztunk a készülődésbe. Kisruhák kimosva, kivasalva sorakoznak a szekrényben, mózeskosarak és autóshordozó előhalászva és szebb mint új korában, babajátékok kivikszolva, garázs tartós élelmiszerekkel feltankolva ...
Tegnap a kölcsönkapott testvérfellépőt is tesztüzembe helyeztük. Bálint két kézzel kapaszkodott, s végülis nem esett le a 10 méteres tesztút alatt, úgyhogy Tóni szerint jó lesz ez.

Szerintem is. Feltéve ha csak sima aszfalton és nem lejtős terepen közlekedünk. Azaz az utca végéig simán eljutunk. De azt is inkább az úttest közepén, mert a járda már kevésbé egyenletes.

Figyelem: a fenti képek csak illusztrációk. A mózeskosár üres. :-)

A héten megvolt az első CTG is. A szülőszobába mentem be este, ahhoz a szülésznőhöz, akinél Bálint született (nem választott volt, mert az ÁEK-ban pont akkor szűnt meg a választási lehetőség). Irén rámnézett, majd közölte, hogy ugye én a 3-as szobában szültem - eszméletlen arcmemóriája van -, hát akkor menjünk a hármasba a vizsgálatra. Mire felocsódtam, már a 3-as szülőszobában ültem a CTG-vel a hasamon. Az ott töltött 20 perc alatt alaposan szemrevételezhettem, hol is töltöttünk el anno több mint fél napot. A nosztalgikus érzések helyett inkább rossz érzésem volt. Nem tudom miért. Ha lehet választani, ezúttal nem azt választom. És kevesebb időt töltök ott.
Most egyébként tök üres volt az egész hely, a 8-ból 1 szoba volt foglalt, ott is pont akkor született meg a baba. Kicsit irigykedtem is...
Ja és hát a lényeg! Mondom Irénnek, hogy legutóbb faros volt Kamilka (előtte meg harántfekvéses, csak hogy minden pozíció meglegyen). Erre közepesen kellemesen megnyomta a pocakom, majd közölte: megfordult és nem túl nagy. Azért kikönyörögtem a dokinál egy ultrahangot és valóban: fejecske lent, s szerinte ugyanúgy 3 kg körül lesz, mint Bálint (most 2700 grammra saccolta).
Az utóbbi napokban a helyezkedés is nagyon megindult. Ilyet Bálinttal nem tapasztaltam - nem nagy veszteség, mert eléggé kellemetlen ez a nyilalás - s szerintem a hasam is elkezdett lefele vándorolni... Lövünk is egy pocakfotót, hogy lecsekkoljam.

Nincsenek megjegyzések: