2012. március 4., vasárnap

Napirendünk

Most koncentráljunk csak a legkisebbikre. A teljes családi napirend leírására nem vállalkozom.

Óriásbabánk 7-kor ébred. Én is. (Bálint és Kamilla ekkor már felkeltették Tónit). Ébredés után azonnal, de azonnal ennie kell Balázsnak. Esetleg a hálózsákot levehetem róla előtte. Jóllakottan és kipihenten ezután fél órát is elnézeget a járókában, főleg ha a zenélő-forgót rendszeresen felhúzom neki. Ez idő alatt gyorsan én is felöltözöm meg ilyenek, ideális esetben még Bálint és Kamilla öltöztetése is belefér. (Ők ekkor már rég mesét néznek. Pontosabban Bálint nézi, Kamilla pedig bontja a rendet.)

Balázsunk egy idő után megunja a banánt a járókban, ezért átültetem az ülőkéjébe (autós hordozó) a konyhában, ahonnan megtekintheti a reggelikészítés mozzanatait. Nagyjából mire leülnénk reggelizni, addigra babóka itt is megunja a banánt, s a továbbiakban csak kézben hajlandó tartózkodni, egészen fél9-9-ig, amikor is elfárad és bealszik. 10 óra után már ismét borzasztóan megéhezik, így újabb szopi következik. Ez kb 20-25 perces programpont. Ez után egy nagyobb, akár három órás alvás következik, jó időben az erkélyen a babakocsiban. Ezzel letudtuk a napi "sétát". :-)

Kettőkor ismét kaja, aztán hatkor is. Meg fürdés után fél9-9 körül. Így összesen 5 etetés jut egy napra, nagyjából azonos időben. Nem én alakítottam így, hanem Balázs. Ez nálunk az "igény szerinti" szoptatás. Másképp nem is menne. Tekintve pl. a szoptatások közötti fix programpontokat az én részemről:
1. és 2. etetés között: Bálint oviba, Kamilla bölcsibe indítása/szállítása
2. és 3. etetés között: Kamilla hazahozatal a bölcsiből
3. és 4. etetés között: Bálint hazahozatala az oviból
4. és 5. etetés között: komplett esti műsor (vacsi, fürdés és miegyebek).
Amíg én gyerekeket szállítmányozok, addig általában Mami vigyázza itthon Balázs álmait. Persze mindez teljesen másképp alakul ha a gyerekek betegek. Márpedig az utóbbi két hétben csak két napot sikerült nem itthon tölteni. Na de majd ha jön a jó idő! (Fő az optimizmus.)

Egyébként fogalmam sincs mennyit eszik Balázs egyszerre, de az az érzésem hogy esténként még bőven bírna enni. Mondjuk annyira nem lehet éhes, mert az utóbbi egy hétben már nem ébred éjjel enni. Remélem megtartja e jó szokását.
Az esti szopiba azonban sose alszik bele. Letenni pedig ilyenkor már nem lehet, így az esti etetés után cipelgetjük még egy-másfél órát. Mire elpilled, én is elpilledek. Gyors zuhany (ha egyáltalán...), pizsi, fogkefe. Együtt fekszünk, együtt kelünk.

Nincsenek megjegyzések: