2013. december 30., hétfő

Balázs-ünnep

Balázs szülinapja nem túl praktikus közelségben van a karácsonyhoz. De még mindig jobb időpontra esik, mint amit eredetileg jósoltak (december 24-re voltam kiírva). Olyan szempontból azonban szerencsés az időpont, hogy két ünnep között mindig együtt vagyunk ráérünk ünnepelni, akár pont a napján is. Sopronban, Maminál.
Szülinapján Balázs szokatlan módon már korán elpilledt, ezért Petiékkel nélküle ebédeltünk. De a tortával természetesen megvártuk, hogy az ünnepelt felébredjen. Mami sütött csokis-mandulás tortát, s meggyújtottuk a gyertyákat. Aztán gondoltam lefotózom kétévesünket, ahogy próbálkozik a gyertya elfújásával. Két évesen se Bálint, se Kamcsi nem tudta elfújni a gyertyát. De mire bekapcsoltam volna a fényképezőt, Bali már mindkét gyertyát elfújta. Kicsit ő is meglepődött, hogy a gyertyák már nem égnek. Na gondoltam velem nem szúr ki, újra meggyújtom neki. :-) Mire szememhez emeltem a fényképezőt, megint elfújta. Nagy boldogon közölte, hogy: "Elfújtam, összeset. Ügyes vagyok." Harmadszori meggyújtásra aztán sikerült lefotózni az ügyes fiút gyertyafújás közben:
Kamika - aki szintén ünnepelt volt, hiszen ugyanez nap van a névnapja - kiélvezte, hogy Keresztanyja itt van és foglalkozik vele:
Kami simán bevállalta, hogy ő akkor most elmegy Hugival (ahogy ő mondja: Bugival) és a többiekkel Szentgotthárdra. Mondjuk nyárig.

Nincsenek megjegyzések: