2016. január 30., szombat

Jedi farsang

Hogy minek öltöznek a fiúk idén farsangkor, az nem sokáig volt kérdés: jedinek. Ennél sokkal nagyobb kérdés volt, hogy honnan lesz jedi jelmezük. Mindenféle star wars jelmezzel tele vannak a webshopok, de mire én feleszméltem, a jedi jelmez már nem volt a kínálatban. Így aztán az lett a vége, hogy a Vatera-n lőttem egy varrónőt és megvarrta a jelmezeket (kb fele annyiért).
Igazán boldogok voltak vele a fiúk. Az oviban rohamosztagosnak öltöztek többen, de jedi csak egy volt. Hogy melyik? Hát Obi Wan Kenobi. Mint ahogy Bálint is Obi Wan Kenobi-nak titulálta magát az iskolás farsangon. Az osztályfarsangra jelmez mellett saját költésű, a jelmezhez kapcsolódó négysoros verssel kellett készülni. Tóni költeménye:
Jedi vagyok, akit az erő átjár, 
Lézerkardom engem szolgál.
Legyőzöm a sötét oldalt, 
Békét hozok a lázadóknak.

Kár, hogy Bálint nem mert kiállni és elmondani. Na majd jövőre.
Kami 'tündérkirálykisasszony' volt, a jelmezes dobozból előturkált ruhával, varázspálcával és koronával.

Nincsenek megjegyzések: