2017. december 21., csütörtök

Kamilla Fitness bemutatója

Úgy látszik, hogy Kamilla különböző tevékenységeinek bemutatóira nekem kell járnom. Korábban balett bemutatón voltam. Az elég durva volt, kérdezte is utána Kamilla, hogy "Apa, miért volt olyan sokszor csukva a szemed?". A fitness egy más műfaj viszont, így a bemutató előtt komoly levelet kaptunk, hogy minden szülő lehetőleg sportosan menjen, mert közös családi sorverseny lesz, így garantált volt, hogy most nem fogok bealudni :-)

Maga a bemutató fantasztikus volt :-) Kamilla szuper ügyes, a nagyobbak produkciójából látszik, hová lehet majd eljutni, szóval remek volt.

Én persze a nagy sorversenyben tanyáltam egyet, jól megütöttem magamat meg a sok mászástól kisebesedett a térdem / könyököm, de ez legyen a legnagyobb bajunk. Az telefonom az alábbi videót állította össze erről:


Nincsenek megjegyzések: