2010. január 19., kedd

3. 3-ad

Ősszel úgy éreztem, nagyon lassan telnek a hetek, most meg már január közepe van és itt a harmadik harmad. Kezdek bálnásodni, amin a karácsonyi eszem-iszom is komolyabbat lendített. Plusz hét kiló, amihez a következő 3 hónapban még várhatóan ugyanennyi fog csatlakozni.
Harántfekvésben leledzik, ahogy Bálint is tette nagyon sokáig, nem kis aggodalmat okozva ezzel. Lefelé lógatja az apró részeit, ezért mindig ott érzem a rugdosást.
27. héten a kiscsajszi- akinek még mindig nincs neve - póló alá rejtve:

Nem vettem szegénykémnek még semmit. Bálinttal ilyenkor már mindenféle tanfolyásokra jártam, végigjártam az összes bababoltot. El is szégyelltem magam a minap, úgyhogy elkezdtem a kelengyegyűjtést. Konkrétan két csomag 1-es pelenkát vettem a DM-ben, ahol egyébként havonta egy fél fizetést hagyok ott (pelenka 10eFt, tápszer 10eFt és akkor még csak az első két elem van kipipálva a minimum huszas listámról).
Kiságy ügyben pedig arra jutottunk, hogy nem lesz új kiságy. Pontosabban lesz, de Bálint kap új ágyat: egy leesésgátlóval felszerelt gyerekágyat (Fanni típust). Február végére meglesz, s akkor át is tesszük ebbe, nehogy még azt gondolja, hogy a húga miatt kellett lemondania a rácsos ágyról. Már most látom, ahogy reggel az alvózsákjában áttipegve megjelenik a hálószobánkban. Lehet, hogy a gyerekszoba ajtajára kellene rácsot szerelni... :-)

1 megjegyzés:

mse írta...

Sziasztok!
Most olvasom, lány lesz a tesó :-) Úgy látszik megtört a fiú-lánc. Lucámnak, lesz akkor kis barátnője. Gratulálok! Lány név nagyon sok szépséges van, csak győzzetek választani.
Várunk titeket. Puszi
mse