2010. január 7., csütörtök

Újra bölcsiben

Újrakezdtük a bölcsit. Tartottam tőle, hogy teljesen elölről kell kezdenünk a szoktatást, de szerencsére nem így történt. Evéssel és alvással azért persze voltak gondok, aztán már inkább csak az evéssel, de ma már egy kis sütőtökfőzelék is lecsúszott ebédre.
Ők pedig itt a játszópajtások (még novemberben, azóta sajnos többen vannak).

A napirendünk is megváltozott némileg. A bölcsiben kevesebbet alszik, mint itthon szokott délutánonként. Cserébe korábbi fekvés és hosszú éjszakák vannak. Eddig mindig ő ébresztett engem, most az én reggeli készülődésemre ébred. Aztán én gyorsan lelépek, Apa beszállítja a bölcsibe, én pedig megyek érte. Most még közvetlenül ébredés után, kettő óra körül elhozom, de ha az evés dolog rendeződik, akkor maradhat tovább is. Megcélzott határidő: április 18 (vagy akörül).

Nincsenek megjegyzések: