2010. január 18., hétfő

Család, karrier és caffe latte

Más a 6-7. hónapban hagyja abba munkát. Nálunk úgy esett, hogy én most kezdtem el. Persze nem sokáig és csak félidőben. Napi 4-5 óra különben is olyan kevésnek tűnik, de valahogy mégis nagyon zsúfolttá váltak a napok. Vagy csak nagyon hozzászoktam a jóhoz az utóbbi időben és komolyabban belassultam.
Nincsenek például hosszú, nyugodt reggelik. Sőt általában semmilyen reggeli sincs. Két okból: időhiány és friss kifli, zsemle, sonka stb. hiány. Korábban nem voltam nagy reggelizős típus, de mióta terhes lettem, szoptattam, terhes lettem (és így tovább), azaz több mint két éve valahogy reggel is éhes vagyok. Tóni se happy a dologtól, hogy visszamentem dolgozni. Mert pl. vacsora sincs. Kivéve ha hétvégén itt volt nagymama és feltankolta a hűtőt. :-)
Néha azon gondolkodom, hogy feleslegesen szivatom magam ezzel a munka dologgal erre a pár hétre. Ugyanakkor megnyugtató tudni , hogy másfél év kihagyás után ugyanott fel lehet / tudom venni a cerkát, ahol letettem. Persze lehet, hogy ezt másképp látja akivel dolgozom...
Ez a pár hét arra viszont tuti jó, hogy tudjam mi (nem) fog hiányozni a következő időszakban és nagyon jó gyakorlat arra, hogy tudjam, milyen is lesz visszamenni dolgozni hosszabb távon. Hát "szervezésigényes" lesz az biztos. Továbbra is erősen bölcsi párti vagyok, de be kellett látnom, hogy az easy megoldást munka mellett egy mindig ráérő nagymama vagy egy állandóra alkalmazott, így szintén mindig bevethető bébiszitter jelentené. Mert ha beteg a gyerek, akkor így most otthon kell vele maradni (mint pl decemberben). Ha BKV sztrájk előestéjén megkérnek, hogy ha lehet ne vidd a gyereket (mert ki tudja hány gondozónő lesz), akkor is otthon kell maradni (bevittem végül). Ha az ügyfél marhára ráér és jóval tovább tart a megbeszélés, akkor kevésbé kell izgulni (így esett, hogy Bálint múlt héten először bent uzsonnázott; pontosabban bent volt még uzsonna időben is). Stb.
Szóval gyűjtjük a tapasztalatokat a jövőre nézve. Reggelente pedig - amíg a fiúk mennek a bölcsibe - az ügyfél irodaházának kávézójában próbálok felébredni a caffe latte-tól, ami egyszerűen isteni. Már csak ezért is érdemes bemenni...

1 megjegyzés:

Edina írta...

Hát Ági, nem semmi vagy! :-)