2011. szeptember 3., szombat

A krododil, a cápa és társai

10 éve, amikor még lelkes Cosmopolitan, majd kicsit később Elle, s Marie Claire olvasó lettem, azt gondoltam Nők Lapját csak a jóval "tapasztaltabb" hölgytársak - illetve koravén hölgytársak - olvasnak. Na időközben az előbbi - vagy utóbbi - kategóriába én is kezdek belenőni, s néha napján veszek egyet. Ebben cikkeztek egyszer a kisgyerekek imaginárius barátairól, azaz hogy a gyerekek kitalálnak maguknak egy barátot, s aztán ez elkíséri őket mindenhova, erről beszélnek.
Nálunk imaginárius barátok - egyelőre - nincsenek, de Bálint környezetében a krk-i nyaralás óta gyakran felbukkan egy-egy krokodil, esetleg cápa és egyéb vízi állat. A tengerbe csábítás okán ugyanis Tóni cápavadászatra invitálta Bálintot, aki talált is cápákat a vízben. Aztán itthon elszaporodtak a krokodilok, s sok csíntevést elkövetnek: a krokodil megcsípi Anya popsiját, a krokodil megeszik ezt, a krokodil megiszik amazt. Néha krokodilvadászatra kell indulnunk, de leginkább egyik szobából a másikba futunk, nehogy elkapjon minket a zöld krokodil. És a piros, a fekete, meg a sárga...

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Na ezzel az imaginárius szóval most eszembe juttattad a jó öreg Medvegyevet! :-)

Ui: Nekem jár a Nők lapja. :-)

Timi írta...

Hehe, én egész kamaszkoromban meg azóta olvastam a Nők lapját,most meg előfizető vagyok jó pár éve :D És képzelt barátom is volt :) Jóval idősebb koromban, mint Bálint :)