2011. október 27., csütörtök

A hétvége történései

Most hétvégén először Mami éjjelre, sőt igazából egész hétvégére is megkapta egyedüli felügyeletre mindkét Kerekes gyermeket. Mi Füreden múlattuk az időt Edit esküvőjén, ahol nagyon komoly programmal (déli 12-től hajnalig) szórakoztatták az egybegyűlteket.
Az esti partyra én már el is felejtettem, hogy esküvőn vagyunk. A hagyományos esküvői sokfogásost letudtuk már délben, így este egy komolyan megszervezett 200 fős partiba torkollott a vigasság. A második olyan zenekar volt az esküvőre járós történetünkben, akinek a nevét memorizáltuk, hátha kell még majd a következő esküvőnkre. Az ezüstlakodalomra gondoltam. :-)

Másnap hazatérvén mindenki egyben volt, Mami se tűnt nagyon lestrapáltnak, annak ellenére, hogy Bálint egész éjjel szórakoztatta. Egyébként az apja mellett tölti mostanában az éjszaka nagy részét, de most ugye ő nem volt kéznél. A zaklatott éjszaka másik oka, hogy szegényemet utolérte az ovis kór, ami a kiscsoportot gyakorlatilag kiürítette a múlt héten. Bálint nem egy lázas típus, de amikor vasárnap hazaérvén még mindig meleg volt (5. napja), s ráadásul fájlalta a fülét, akkor kezdett rossz sejtésem lenni, ami be is igazolódott.
A vasárnap délutánt a Budai Gyermekkórház ügyeletén kezdtük (Tóni lepasszolta e hálás feladatot nekem, mert ő "nem szeret orvoshoz járni"). A lázas gyerekkel kivártam a sort, majd a kedves és fiatal ügyeletes doktornéni szépen megvizsgálta Bálintot a füle kivételével. Ők ugyanis általános ügyelet, fület nem néznek. De hiszen ezért jöttünk! Lázat mérni én is tudok. És mi az hogy nincs eszközük se hozzá? Még a háziorvosunk is rutinos fülvizsgáló. Na ezután továbbmentünk a Heim Pál fül-orr-gége ügyeletére. Onnan rövid úton kidobtak, hogy először leszünk szívesek a központi épületben regisztrálni magunkat egy TAJ kártyával...
A nap végére Bálint megkapta a diagnózist (arcüreg- és középfülgyulladás) és az antibio-t. Mire az ügyeletes gyógyszertárat is megjártam, Kamilla is lázas volt (torok- és kötőhártya gyulladás). Szeretem az őszt.

Nincsenek megjegyzések: