2011. október 29., szombat

Változatos éjjelek

Kamilla rossz beteg. Bálint ha beteg, s főleg ha lázas, akkor bágyatag lesz, elücsörög és alszik. Kamilla ellenben nyűgös és nem alszik, vagy ha igen akkor nagyon zaklatottan. Így az utóbbi éjszakák is ilyenre sikerültek. Nézzük pl. a tegnapot.
Szokás szerint elaludtak a gyerekek, Bálint az ágyában, Kamilla pedig a mi hálónkban a nagyágyon. Majd szokás szerint átvittem a lányt a saját ágyába Bálint mellé. Onnan röpke két óra múlva vissza kellett hozni a franciaágyra, hogy legalább Bálintot ne ébressze fel azzal, hogy 20 percenként felsír. Cserébe így én se tudtam aludni, ezért amikor egy kicsit megnyugodott, kivittem a járókába a nappaliba. Itt is egyedül érezte magát, ezért ekkor Tóni - aki időközben dolgozóban feküdt le, mert akkor még a helyét Kamilla foglalta el a hálóban - magához vette. Aztán Kamilla végül a dolgozóban bealudt, Tóni pedig gondolta visszajön a hálóba. Mivel azonban ha Tóninak fáj a torka, akkor eléggé horkol, ezért ekkor én mentem ki az egyedüli üres ágyra, a nappali kanapéjára. (A rácsos ágy is üres volt még, de inkább a kanapét választottam.) Így reggelre elértük, hogy mindenki külön szobában ébredt és mindenki aludt 1-2 órát szinte az összes szobában. Ja azt még meg se említettem, hogy Bálint is megjelent kétszer, mint minden éjjel.

Ui.: Ma reggelre annyi változott, hogy most Tóni ébredt a kanapén. Még jó hogy kihúzható.
Ui.2: Nem is értem miért a 200-as ágy a standard. Bálint 80x160-as ágyán is elaludt bármelyikünk - fenti éjszakai vándorlásba néha ez felállás is előfordul -, jellemzően úgyse kinyújtózva alszik az ember.
Ui.3: Némi aggodalommal tölt el, hogy decembertől még eggyel többen leszünk, de nincs több helység. A konyha még szóba jöhet, de ott elég hangos a hűtő.

Nincsenek megjegyzések: