2012. október 30., kedd

Ezt nem hiszem el...

Ma délután két "ezt nem hiszem el" élményhez is jutottam itthon.
I. Balázsunk ha köhécsel, akkor épp valami oda nem illő dolgot vett a szájába, s a szövődmények elkerülése végett azt sürgősen el kell távolítani (ennek jegyében egyébként folyamatosan monitorozom a földet, hogy mi mindent dobálnak le a nagyok, ami nem babakonform). 
Ma délután köhécselést hallottam a gyerekszobából. Bementem,s közben fennhangon kérdeztem: "Balázs, mit csinálsz?". Balázsunk egy pillanat erejéig rám nézett, majd hirtelen sarkon fordult, s magával cipelve Bálint játékcsavarhúzóját viharos sebességgel bemászott a kuckóba. 10-15 másodperc múlva lassan, óvatosan kidugta a fejét a kuckóból, s kajánul rám vigyorgott. 10 hónapos. Mi lesz itt még? :-)

II. A fenti eset előtt nemsokkal a nagyokkal gyurmáztunk. Bálintnak javasoltam, hogy ne a gyurmát tömködje a szaggató formákba, hanem a formát nyomja rá a gyurmadarabra, úgy könnyebb. Bálint erre így válaszolt: "Igazad van anya." És úgy csinálta. :-) 

Nincsenek megjegyzések: