2013. január 20., vasárnap

Alsóneműk és azok használata

Karácsonykor még arról tudósítottam, Kamilla nem igazán érdeklődik a szobatisztaság iránt. Azonban januárban visszatérve a bölcsibe, a gondozónők arról számoltak be, hogy Kamikának száraz a pelusa és Sárival együtt ő is kimegy a WC-re. A lányok már ebben a korban is ketten járnak... Kérésükre vittem be bugyikat, de nem igazán hittem benne, mert itthon a dolgok változatlanul zajlottak. Nem is foglalkoztam vele, gondoltam majd ha jó idő lesz, akkor. Egyik délután aztán, miután hazaértünk az intézményekből, Kamika leszaggatta magáról a pelust, s felvett egy bugyit. Azóta is az van rajta. No nem ugyanaz a partikuláris darab... Alváshoz persze pelus van, de bugyizás másfél hete tartja magát, úgyhogy most bizakodunk. Lehet, hogy már csak egy popsit kell nappalra pelenkázni? 
Balesetek persze vannak, főleg abból eredően, hogy későn szól és az eleje becsurog. De Bálinttal ellentétben ő ilyenkor a javát bent tartja és rohanunk a rózsaszín bilire.
A változásokhoz alkalmazkodva elmentünk bugyit vásárolni, s egy csomag durván rózsaszín hercegnős bugyira esett a leány választása. Bálint is kapott egy adag alsógatyát, ha már arra jártunk. S legnagyobb meglepetésemre Bálint olyan lelkes lett ettől, hogy hazaérve komoly programot jelentett azok elrendezése, alapos megtekintése.
Azóta is külön reggeli program, hogy mindketten alsóneműt választanak maguknak. Amit aztán a pólóválasztás követ...

Nincsenek megjegyzések: