2013. január 7., hétfő

Búcsú a járókától

Karácsonykor volt négy éve, hogy beköltözött hozzánk. Azóta uralta a nappalit, a lakás központja volt e bútordarab: a járóka. Négy év alatt három kislakót szolgált ki. De mostanra már a legkisebb kislakó sem tartott rá igényt, sőt borzasztóan el volt keseredve, ha rácson belül találta magát.  
Kivéve, ha a korábbi lakók valamelyike bemászott mellé.
A címke szerint 15 kilóig terhelhető, de 30-at is kibírt. Szóval az elégtelen kihasználtság és a csökkenő népszerűség  miatt úgy döntöttünk, hogy a járókától könnyes búcsút veszünk. Amit négy éve összeszereltek a fiúk, az most szétszedésre került.
S mivel a garázsnak hívott raktárhelyiségünkbe már nemhogy egy autó, de egy matchbox sem fér be, ezért a járókának mennie kell. Várjuk a kedves érdeklődők leveleit! Ugyanitt eladó babahordozós autósülés, pelenkatartó vödör és minden egyéb kellék, ami a babakelengyelistákon valaha is szerepelt... :-)

1 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia Ági!

Szoktalak ám én is olvasgatni, most lebuktam!:) Anyukád lehet hogy mesélte, nálunk is megszületett a régen várt baba. Nekünk kis Zsófikánk lett. :) Már 5 hónapos lesz 27.-én. És amiért írok, vicces de pont ma kezdtem el a jarokakat nézegetni!:) mekkora a járókátok? Es mennyiért adod?
4.baba nem lesz? Biztos meg akarsz válni tőle?

Gratulálok a gyerekeidhez, nagyon szépek. Anyuddal is néha összefutok Ő is mindig mesél rólatok!


Zsuzsi voltam Sopronból! (Sejber Zsuzsi)