2013. június 16., vasárnap

Vidámpark last minute

Egy májusi vasárnap épp reggeliztünk, azon gondolkodtunk, hova is menjünk. A szép idő miatt szabadtérre, az én május-júniusi pokoli pollenallergiám miatt viszont pollenszegény környezetbe vágytunk. Így jött az ötlet, hogy a hamarosan bezáró vidámparkot kipróbáljuk a gyerekekkel. Nyitás után negyed órával már a helyszínen sorakoztunk. Másnak is támadt aznap hasonló ötlete.

Hamar kiderült, hogy 90 cm, azaz kb. három év alatti gyereket nem érdemes vinni, mert bár fizetnie nem kell a belépésért, karszalag hiányába semmire nem ülhet fel még szülővel sem. Azaz egy felnőtt a kicsivel full time az oldalpartról nézi az eseményeket. Így esett meg, hogy én végül semmire nem szálltam fel / be. Balázsunk pedig hol több, hol kevesebb türelemmel szemlélődött.
További fontos szempont, hogy minden karszalagos gyerekre jusson egy felnőtt. A legtöbb játékon ugyanis egy felnőtt egy gyereket kísérhet. Így esett meg, hogy én általában két gyerekkel vártam, míg Tóni Kamillát és Bálintot felváltva kísérte. Persze voltak olyan játékok is, amire már egyedül is mehettek.
Három óra alatt mindenki teljesen kész lett. Mi is. :-)

Nincsenek megjegyzések: