2010. június 3., csütörtök

Amíg én Kamillát etetem...

Amíg én a kanapén etetem Kamillát - ha úgy alakul akkor közben újságot is olvasok -, addig Bálint garázdálkodik a lakásban (ez a jobbik verzió, a rosszabbik esetben ránk mászik). Egyik délutáni etetés után épp, hogy csak végeztem a szoptatással, új területfoglaló érkezett és elkommunizálta az újságomat is:

Általában azonban újságolvasásról szó sincs, mert Bálintot próbálom közben lekötni valahogy. Ha már semmilyen módszer nem vezet eredményre, akkor jön a jolly joker: a sport2 csatorna a TV-ben, ahol mostanában állandóan foci van. A német-magyar meccs ismétlését a héten már kb 3-szor megnéztük. Na persze nem mind a 90 percet.

A tegnap reggeli szopi viszont gyanúsan nagy nyugiba telt, Bálintunk közben a konyhában sertepertélt. Reggelizett: talált egy kinyitott doboz csokis kekszet. Nekem már csak az üres dobozt kellett eltakarítanom. Apa csak ennyit tudott hozzá tenni: de ugye nem a Bahlsen kekszemet ette meg? Bár kiderült, hogy nem azt ette meg, este azért felrakta a zárat a spejzajtóra.

Nincsenek megjegyzések: