2013. október 29., kedd

Balázs 22 hónapos

Azaz 2 hónap múlva 2 éves. 
A homlokán a seb szerintem maradós. Persze azóta gyűjtjük az újabb szépségfoltokat. A képen nemcsak a gyűrődés miatt akkora az alsó ajka, hanem az bizony egy újabb baleset következménye. Minap épp indulóban voltam Balázsért, amikor hívnak a bölcsiből, hogy Balázs elesett, átharapta a száját és - már megint - ömlik belőle a vér. Ezúttal is rejtély, hogy mi és hogy történt. Több helyen mély lyukak voltak a száján, de szájat nem varrnak / ragasztanak, ezért nem is vittem be sehova. Itt már egész szép...
Balázs irtó nehéz, s mindig cipeltetni szeretné magát. Mivel azonban nem bírta a strapát a vállam (konkrétan begyulladt vagy ilyesmi), Bali az elmúlt hetekben gyaloglásra lett fogva. Kis trenírozás után most már magától feljön a második emeletre. Ha meg épp nem akar, akkor hát lent marad. Aztán Bálint visszamegy érte és előbb-utóbb felérnek együtt.
Azt azért túlzás lenne állítani, hogy folyamatosan beszél, de a fontosabb témakörökben már lehet vele eszmét cserélni.
Én: - Balázs, kérsz kakaós palacsintát?
B.: - Nem. Nutellás.

Én: - Balázs, gyere elpakoljuk az autókat!
B.: - Nem akarok.

Beszédfejlődésére Kamilla van a legnagyobb hatással. Eddig ha valaki vagy valami nem tetszett neki, akkor Kamillát utánozva a "kaka, kaka" felkiáltásokkal adta ezt tudtunkra. Majd Kami egy következő szintre lépett. Konkrétan a béna és hülye az új szitokszó, s Bali ezt azonnal átvette.

Körülmények: Autóban utazunk mindnyájan. Balázs épp hisztizik.
Én:- Balázs, elfogyott az innivaló. 
Balázs: - Nem. Anya hülye. (kis szünet) Apa is.
Na erre mi a jó válasz?

Nincsenek megjegyzések: