2010. április 27., kedd

Nagy(obb)nak lenni

Bálint Kamilla születésével "nagytestvér"-ré lépett elő. Szó szerint nagy testvérré. Mert ahogy Viki előrejelezte, hirtelen mintha hatalmasat nőtt volna pár nap alatt. Muszáj volt meggyőződnöm róla, hogy mindez csak a kórházi napok alatt újszülöttekhez szokott szemem érzéki csalódása e, vagy valóban nő ez a kisember, mint a bolondgomba. Így hát mértem. 20 hónaposan (04.03.) volt 84 cm, ma 85,5 cm. Ez három hét alatt elég jó teljesítmény (vagy rosszul mértem).

Hadd válaszoljam meg egyúttal a "hogy fogadta Bálint a kistestvér érkezését" kezdetű, oly sokszor elhangzó kérdést is. A hasmenéses gyötrelmek miatt nehéz eldönteni, hogy mi minek a számlájára írható, de az biztos, hogy még inkább apás lett. Főleg, hogy a kórházi napok alatt Apával volt, s hogy a terhesség vége fele én már nem nagyon emeltem fel, nem mentem vele focizni ("fucizni", ahogy ő mondaná), csúszdázni stb. Így most, ha Apa kezében van Kamilla, akkor őt is fel kell venni, de ha Anya kezében van, akkor az úgy általában oké. Végülis eddig is ott volt, csak pocakba csomagolva.

Nincsenek megjegyzések: